ПЕДАГОГІЧНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ В УМОВАХ РЕАЛІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ В ЗАГАЛЬНОООСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ
11 листопада на базі компетентнісного центру інклюзивної освіти БДПУ проходили заходи щодо роботи над спільним проектом Темпус IV «Підготовка педагогів та освітніх менеджерів до роботи з гетерогенними групами й організаціями».
Представники школи – Дмитренко Л.О., заступник директора з НВР та Волик А.С. - педагог соціальний стали учасниками науково-методичноого семінару «Педагогічний менеджмент в умовах реалізації інклюзивного навчання в загальноосвітньому просторі»(керівник проекту — професор Ольга Грауман, Фондовий університет, м. Хільдесхайм, Німеччина).
Метою роботи семінару було:
- ознайомити з практикою орієнтованими стратегіями розвитку та вдосконалення інклюзивного процесу;
- розкрити умови створення та функціонування доступного психолого-педагогічного супроводу осіб з особливими освітніми потребами; надати рекомендації педагогам щодо організації роботи в інклюзивному класі;
- висвітлити основні підходи та технології диференціації навчання та виховання дітей в умовах інклюзивного середовища;
- забезпечити координацію діяльності педагогів і батьків для задоволення освітніх потреб дітей з особливими психофізичного розвитку.
В основу роботи було запроваджено:
- урок толерантності;
- соціалізувальний потенціал сім’ї дитини з особливими потребами;
- технологічна модель реалізації інклюзивної освіти в загальноосвітніх навчальних закладах;
- розвиток професійної компетентності педагога інклюзивного закладу;
- складання дорожньої карти інклюзивного освітнього ландшафту в школі.
Немає коментарів:
Дописати коментар